Kattanj rá az új állásportálunkra és találd meg álmaid munkáját!
Karrier tanácsadás, segítünk Neked!
Traffic Controller
Tapasztaltaknak
Szakma
Hays
Célunk, hogy a megfelelő szakembert a megfelelő munkakörbe helyezzük el minden esetben. ...
Karrier szint
alkalmazott
Elvárt munkatapasztalat
0-1 év
Feltöltve
2017. augusztus 28.
Munkavégzés helye
Budapest
Szükséges nyelvtudás
angol
Határidő
2017. szeptember 30.
Kérünk, oszd meg az ismerőseiddel ezt az állást, hátha pont ezt a lehetőséget keresik.

Állás, pozíció leírása, feladat


Your new company:

Our partner, who is a multinational Shared Service Centre in Budapest providing IT area, is currently looking for an English speaking Traffic Controller with IT orientation.

Your new role:
  • Maximize the efficiency of the daily resources.
  • Review proactively the coverage of every interval in order anticipate, communicate and solve any gap which may affect to SLA’s targets.
  • Detect any deviation between forecast and actual to prevent the impact.
  • Identify and escalate any anomaly or system failure.
  • P1P2 ownership according to process.
  • Administrate the SLA targets by using / moving the available resources to manage the different contacts at the appropriate moment.
  • Establish the management thresholds (talk time, break time, productive codes, etc..) to know when an action is required.
  • Perform and distribute the agreed reports.
  • Managing incoming volume queues (Telephone, E-Tickets, chats, backlog).
  • Manage Avaya Templates Changes on regular& ad hoc basis.
  • Priority Management of all incoming volume.
  • Working with the Workforce Manager this role will be responsible for the achievement of the Yield Speed to Answer (YSA) and regular reporting to management.
  • Managing the workload and direction of the Floor Walkers.
  • Control of the alignment of agents to enable SLA achievement.
  • Monthly time sheet administration.
  • Scheduled adherence ownership- and driving actions to the respective TLs.
  • MTTN meeting with the TLs.

What you`ll need to succeed:
  • 2-3 years of experience in Service Desk environment
  • Solid understanding of technical & administrative aspects of IT helpdesk daily operation
  • At least intermediate English and other European language is advantage
  • Excellent coordination and prioritization skills
  • Commitment and passion for enabling team work

What you`ll get in return:

Our partner provides friendly atmosphere, long term professional development and trainings, supportive leadership. Excellent opportunity to establish your career at shared service center.








jelentkezem
A jelentkezési információkat regisztrált, és bejelentkezett álláskeresőként tudod megnézni, vagy ha itt megadod az e-mail címedet. Kérünk valós e-mail címet adj meg, mert oda is küldünk információkat!
mentés
Hasonló állások, folytasd nálunk az álláskeresést!
Budapest
...
Budapest
Aktív közreműködés Java programnyelvre és Webes technológiákra épülő fejlesztésében, szerver oldali fejlesztés. ...
Debrecen
Alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása. ...
Veszprém
Guarantee to the project the cost and delay of the Software Development, garantee the...
Budapest
Continuously optimizing and standardizing of operating environments. ...
Budapest
Cégjellemzők: Német tulajdonú szoftverfejlesztő cég. ...
További állásajánlatok
Álláskeresés
munkakeresőknek blog