Kattanj rá az új állásportálunkra és találd meg álmaid munkáját!
Karrier tanácsadás, segítünk Neked!
French Speaking Customer Service Representative
Tapasztaltaknak
Szakma
GE Lighting
At GE Lighting, we’re leading a global lighting revolution. We aim to employ the brightest minds in the world...
Karrier szint
alkalmazott
Elvárt munkatapasztalat
2-4 év
Feltöltve
2013. augusztus 06.
Munkavégzés helye
Budapest
Szükséges nyelvtudás
francia / angol
Határidő
visszavonásig
Kérünk, oszd meg az ismerőseiddel ezt az állást, hátha pont ezt a lehetőséget keresik.

Állás, pozíció leírása, feladat

About us

GE Lighting, we’re leading a global lighting revolution. In developing innovative energy-efficient lighting products, systems, and solutions for today and the future – such as world-class LED, fluorescent and ceramic metal halide light sources -- GE Lighting teams around the world are dedicated to leading a global lighting revolution to deliver innovative solutions that change the way people light and think about their world. Join us and you’ll find yourself in a dynamic atmosphere working with the most talented people in the industry in an open, developmental environment with abundant opportunities to learn, grow and advance within the organization. If you’re a driven, independent problem solver who brings leadership and enthusiasm to everything you do, then join GE in creating the next generation of products that will improve the lives of consumers for generations to come. GE is committed to diversity. We aim to employ the brightest minds in the world to help us create a limitless source of ideas and opportunities . We believe in hiring talented people of varied backgrounds, experiences and styles - people like you!

Essential Responsibilities

  • Answer incoming customer and cross functional contacts
  • Initiate outbound contacts with the customers to respond to any inquiries
  • Ensure that communication to customers and other GE functions is efficient
  • Undertake all aspects of customer order management (order entry, order book maintenance and proactive notification)
  • Document all customer related activities
  • Responsible for customer data entry and data maintenance (e.g. customer knowledge base, pricing records and customer master file)
  • Creation of customer documents and notification (order confirmation, invoices and statements etc.)
  • Resolve all customers complaints to the customer satisfaction and proactively seek to identify root cause and prevent reoccurrence

Qualifications/Requirements

  • Minimum 3 years of relevant experience
  • Fluent in French and intermediate in English
  • Problem solving skills
  • Great communication skills
  • Accuracy
  • Cultural and commercial sensitivity
  • Ability to make action orientated decisions
  • Working level of Microsoft Office applications
  • User level knowledge of SAP R3

Desired Characteristics

  • Other language knowledge, Hungarian language knowledge is a plus
jelentkezem
A jelentkezési információkat regisztrált, és bejelentkezett álláskeresőként tudod megnézni, vagy ha itt megadod az e-mail címedet. Kérünk valós e-mail címet adj meg, mert oda is küldünk információkat!
mentés
Hasonló állások, folytasd nálunk az álláskeresést!
Debrecen
Ügyfelekkel való kommunikáció. Információ menedzsment tömeges problémák és egyedi problémak esetén. ...
Debrecen
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és faxon. ...
Debrecen
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és faxon. ...
Álláskeresés
munkakeresőknek blog